پشتیبانی تهویه آماج 

فن اون تستر مدل DCV1280

DCV-12-80
موجود
فن اون تستر مدل DCV-12-80 در انواع اجاق گازهای بزرگ آشپزخانه، سیرکوله هوا و پخش حرارت در اجاق گازهای فردار، پخش حرارت در آون تستر و استفاده در مایکروویو می باشد هدف از تولید این محصول بهبود سازی روش های پخت غذا و صرفه جویی در مصرف انرژی است که برای برهم زدن هوا و یکنواخت سازی دما در آون تسترها استفاده می شود.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن اون تستر مدل DCV1280
🔋توان 10
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 12 سانتی متر
🔅دور موتور 750
✴️جنس بدنه گالوانیزه
💡جنس پروانه گالوانیزه
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

فن آون تستر مدل DCV-12-80

فن آون تستر 12 سانت دمنده DCV-12-80 یکی دیگر از محصولات پر فروش، با کیفیت و کاربردی شرکت دمنده است. این یک سیستم تهویه ای از نوع هواکش سانتریفیوژ است که به منظور یکسان سازی دما در یک محیط بسته مورد استفاده قرار می گیرد. از این مدل هواکش داخل مایکروویو، تستر و اجاق گازهای بزرگ آشپزخانه استفاده می شود.جنس پروانه فن آون تستر از جنس فولاد گالوانیزه است. این محصول دارای بدنه محکم و باکیفیتی می‌باشد که متناسب با محیط های مختلف طراحی می‌شود. فن آون تستر دور پایین قطر ۸ سانت دمنده دارای نشان استاندارد ایمنی از موسسه تحقیقات صنعتی ایران و گواهی CE اتحادیه اروپا می‌باشد.
فن های آون تستر از دو پروانه تشکیل می‌شوند. پروانه اصلی به یکنواخت سازی جریان هوا در یک محیط بسته کمک می‌کند. فن دیگر در بیرون فضا عملیات خنک سازی موتور فن را بر عهده دارد.


مشخصات فن آون تستر 12 سانت دمنده

از مشخصات اصلی فن اون تستر دمنده مدل DCV-12-80 به برهم زدن هوا و یکنواخت کردن حرارت فر های خانگی و صنعتی، آون های آزمایشگاهی و سولاردوم می‌توانیم اشاره کنیم. فن آون تستر دور پایین قطر ۸ سانت دمنده برای سیرکوله هوا و یکسان سازی دما در فضاهای مختلف نیز استفاده می‌شود که می‌توان گفت اصلی ترین کاربرد محصول به شمار می‌رود.
دیگر مزایای فن آون تستر پروانه 12 مدل DCV-12-80 می‌توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. عایق موتور این فن آون تستر از کلاس H می‌باشد و این محصول دارای گارانتی 18 ماهه شرکت دمنده است.
حداکثر شدت جریان در این فن 0.08 آمپر است. سرعت موتور این مدل 1750 دور در دقیقه می‌باشد. این محصول دارای درجه حفاظت IP54 می‌باشد به این معنی که از فن در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت جلوگیری می‌کند و کلاس عایق حرارتی موتور آن H می‌باشد. این محصول دارای گارانتی 18 ماهه شرکت دمنده می‌باشد.

سایر محصولات این دسته بندی