پشتیبانی تهویه آماج 

بلوور فشار قوی پولی تسمه ای

موجود
بلوور فشار قوی پولی تسمه ای این وسایل می‌توانند هوا را با فشار زیاد یا کم در محیط بدمند که این ویژگی در صنایع مادر استفاده‌ی زیادی دارد. و غالبا برای زدودن گرد و غبار استفاده می‌شوند.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - بلوور فشار قوی پولی تسمه ای
🔋توان
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 8 سانتی متر
🔅دور موتور
✴️جنس بدنه پلاستیکی
💡جنس پروانه پلاستیکی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

آشنایی با بلوئر فولی تسمه یا فن سانتریفیوژ فولی تسمه

این بلوورها یک نمونه هواکش صنعتی بین کانالی آکسیال می‌باشند. که سیستم انتقال قدرت در آن به شکل فولی تسمه است. از لحاظ فنی تسمه ‌یک حلقه‌ی انعطاف پذیر است  که بین دو یا چند شفت اتصال مکانیکی ایجاد می‌کند.

تسمه روی حلقه‌های پولی قرار می‌گیرد تا حرکت آن‌ها به عنوان یک منبع حرکت برای انتقال قدرت ‌باشد. تسمه‌ها ارزان‌ترین وسیله‌ها برای انتقال قدرت می‌باشند.

در سیستم‌هایی که تسمه روی دو پولی یا قرقره قرار می‌گیرد هم این امکان وجود دارد که پولی ها در یک جهت مشخص حرکت کنند و هم می­توانند در خلاف جهت یکدیگر به حرکت درآیند. استفاده از مکنده‌های پولی تسمه بیشتر در مواقعی توصیه می‌شود که فن برای کانوکشن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طول مثال در کوره‌هایی که حرارت و دمای هوا بسیار زیاد می‌باشد. در چنین شرایطی سیرکوله به شدت نیاز است تا هوایی که گاهی تا بالای 40 درجه سانتی گراد می‌رود جا به جا و دمای محیط کم و یکنواخت شود.

بلوورهایی که در این شرایط کار می‌کنند از آن جایی که با هوای گرم در ارتباط هستند باید موتور، با یک شفت بلند از دستگاه دور ­شود و اتصال با کمک یک تسمه برقرار ­گردد در نتیجه دمای روتور افزایش و طول عمر موتور کاهش نمی­یابد.

علاوه بر فولی تسمه بودن این محصولات بهتر است که در آن‌ها از موتورهای ضد انفجار استفاده شود تا ایمنی محیط افزایش پیدا کند.

کاربرد فن سانتریفیوژ فولی تسمه در صنعت

از این مکنده‌ها در صنایع مختلفی از جمله آب و فاضلاب، صنایع فولاد، استخرهای پرورش ماهی، خشک کن­ها، اسید سازی، صنایع مربوط به بسته بندی، نساجی، کاغذ سازی، بیمارستان‌ها، معادن، نجاری، کارخانه‌ی قطعات الکتریکی، کوره‌ها و کلیه‌ی صنایعی که نیاز به مکنده‌های قوی دارند و یا این که محیطی که هواکش‌ها در آن قرار می‌گیرد بسیار گرم است، مورد استفاده قرار می­گیرند.

سایر محصولات این دسته بندی