پشتیبانی تهویه آماج 

موتور پروانه زیلابگ مدل B4D450M137

B6D-500-180-M180-75
موجود
موتور پروانه زیلابگ 50 سانت؛ یک فن سانتریفیوژ است. این فن ها اغلب برای فشارهای بالا و حجم هوای نسبتا کوچک استفاده می شود و می توانند در سرعت های بالا بچرخند و فشار استاتیک بالایی را تولید کنند. از این فن ها می توان در انتقال پنوماتیک، هوادهی مایعات، سیستم های شناور سازی هوا و پروسه های صنعتی مرتبط با دمای بالا استفاده شود. حداکثر بازده این فن ها در حدود 60 درصد است.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - موتور پروانه زیلابگ مدل B4D450M137
🔋توان 260
💡هوادهی 5700
☢️قطر پروانه 50 سانتی متر
🔅دور موتور 900
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق سه فاز
✔️گروه اگزاست فن

موتور پروانه زیلابگ مدل B4D-450-160-M137-50

سانتریفیوژ باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت نماید تا برای کارکنان، گیاهان یا حیوانات و … در محیط فضای سالمی را فراهم سازد. هواکش دارای انواع مختلفی اعم از هواکش سانتریفیوژ کوچک (سبک)، هواکش های سانتریفیوژ نیمه صنعتی و هواکش های سانتریفیوژ بزرگ صنعتی می باشد. سانتریفیوژ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز هوا را در جهت عمود بر محور گردش پروانه تخلیه می کنند و به عنوان یک قانون کلی این نوع فن در سیستم های کانال کشی شده با فشار بالا کاربرد دارد.برای اطلاع از قیمت هواکش سانتریفیوژ میتونید با کارشناسان فروش شرکت تهویه پاک آماج تماس بگیرید.

هواکش سانتریفیوژ در هر نوعی کمک می کنند جریان هوای ثابت و یکنواخت شود و حتی  می توانند گازها یا آلودگی های صنعتی را که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی تولید شده اند پاک‌ سازی کنند و هوای اطراف تان را مطبوع نمایند. هواکش سانتریفیوژ پر کاربرد ترین سیستم تهویه در مکان های عمومی مانند: ادارات، بیمارستان ها  و … می باشد.

 ویژگی های موتور پروانه زیلابگ مدل B4D-450-160-M137-50

موتور پروانه زیلابگ 45 سانت؛ یک  فن سانتریفیوژ است. این فن ها اغلب برای فشارهای بالا و حجم هوای نسبتا کوچک استفاده می شود و می توانند در سرعت های بالا بچرخند و فشار استاتیک بالایی را تولید کنند. از این فن ها می توان در انتقال پنوماتیک، هوادهی مایعات، سیستم های شناور سازی هوا و پروسه های صنعتی مرتبط با دمای بالا استفاده شود. حداکثر بازده این فن ها در حدود 60 درصد است.

مشخصات فنی زیلابگ مدل B4D-450-160-M137-50

سانتریفیوژها برای تغییر و بهینه سازی هوای محیط‌ های صنعتی استفاده می‌کنند. استفاده از دستگاه‌های مختلف، وجود آلودگی‌ های مختلف در محیط، تعداد کارکنان و فضای کم از جمله دلایلی است که نیاز به نصب هواکش در محیط کار را الزامی می‌کند. موتور پروانه هواکش زیلابگ بسیار بادوام و محکم است و این ساختار برای هواکش موجب طولانی شدن عمر دستگاه می شود هواکش ها در واقع ماشینی هستند کار آن جابجایی جریان هوا یا گازهای نامطبوع در محیط های مختلف هستند.

سیستم هاي هواکش براساس دریافت و دفع آلاینده ها در محیط كار در انواع مختلف و با توان های متفاوتی طراحی و تولید مي شوند.  این موتور دارای ابعاد پروانه 45 سانتی متر است و ولتاژ آن تکفاز و 220V  می باشد. شدت جریان این وسیله 2.35 A  بوده و توان آن 510 W است. رنج هوادهی این موتور 5400 متر مکعب بر ساعت بوده و دور موتوری به اندازه 1400rpm می باشد. وزن این موتور نیز 9.5 کیلوگرم بوده و دارای درجه محافظت IP54  است.

سایر محصولات این دسته بندی