پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش سانتریفیوژ کوپلینگی

موجود
هواکش سانتریفیوژ کوپلینگی هواکش سانتریفوژ کوپلینگی با سایر نام ها مانند هواکش سانتریفیوژ مدل کوپلینگ، هواکش صنعتی انتقال نیرو با کوپلینگ، هواکش دمنده فشار بالای کوپلینگی، اگزوز فن مکنده کوپلینگی، فن حرارتی، فن کوره دمای بالا نیز شناخته می گردند.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش سانتریفیوژ کوپلینگی
🔋توان
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 8 سانتی متر
🔅دور موتور
✴️جنس بدنه فولاد
💡جنس پروانه فولاد
⚡برق سه فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

فن سانتریفیوژ کوپلینگی

انتخاب این مدل فن سانتریفیوژ بیشتر جهت تامین مکش یا دهش هوا در شرایط کارکرد سخت دائم کار مانند کارخانه های سیمان، کارخانه های ذوب فلزات، کوره های مخصوص کارخانه شیشه گری، خشک کن های صنعتی که امکان توقف تولید و یا سرویس و تعمیر و نگهداری ادواری و مقطعی را ندارند و ناچار به تولید بدون توقف هستند و الزاما سرویس و نگهداری سالیانه دارند و موارد مشابه مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا و از جمله دلایل استفاده از فن مدل کوپلینگی

۱) استفاده از دور نهائی الکتروموتور و حداکثر راندمان فن درزمان تولید و کنترل دور نامی فن بوسیله درایو یا اینورتر در زمان‏های خاص و یا زمانیکه راندمان حداکثری فن مورد نیاز نیست (که این امر باعث جلوگیری عمر مفید زود رس دستگاه می گردد) ضمنا به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی و موجود نبودن انواع توان های الکتروموتور مدل سیلیبرینگ این تیپ فن بهترین انتخاب است.

۲) دربعضی ازمواقع به علت سنگین بودن وزن ایمپلرفن و سرویس و نگهداری الکتروموتور در مونتاز، این روش باعث جلوگیری از خرابی و عمر مفید زودرس بلبرینگ های الکتروموتور فن در حال کار می گردد.

۳) با توجه به بعضی ازمکان های که در بالا ذکر شد چون سیستم فولی تسمه با استهلاک زیادی (ازجمله هم محور نبودن پولی ها که باعث تاثیر بسیار زیاد در پارگی تسمه ها دارد) مواجه می شود روش کوپلینگ با رعایت اصول فنی خاص بهترین حالت محسوب می شود. در این راستا شرکت هوای پاک آماج تجهیز با توجه به سابقه طولانی در ساخت فن های سانتریفوژ صنعتی سنگین، دارای تجربه حرفه ای درساخت فن کوپلینگی می باشد.

 

سایر محصولات این دسته بندی