پشتیبانی تهویه آماج 

فن کانوکشن مدل DCV15

DCV- 15
موجود
فن کانوکشن مدل DCV-15 فن کانوکسیون دمنده برای پراکنده گی هوا و همگونی سازی دما در فرهای صنعتی و خانوادگی بکار می رود که جنس پروانه فن آن از فولاد گالوانیزه است.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن کانوکشن مدل DCV15
🔋توان 20
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 15 سانتی متر
🔅دور موتور 1000
✴️جنس بدنه فولاد گالوانیزه
💡جنس پروانه فولاد گالوانیزه
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

مشخصات فنی فن کانوکشن مدل DCV-15


فن کانوکشن دمنده بر خلاف سایر فن های صنعتی دیگر دارای ظرفیت هوادهی یا دبی خاصی نبوده و به عنوان هواکش یا تهویه مطبوع مورد استفاده قرار نمی گیرد. قطر پروانه این فن ها معمولا 12 و 15 سانتی متر بوده و از جنس گالوانیزه می باشد.
کاربرد فن کانوکشن دمنده
همان طور که در ابتدای مطالب نیز عنوان شد، نحوه کارکرد فن کانوکشن دمنده با سایر فن های صنعتی دمنده فرق داشته و کارایی کاملا متفاوتی نسبت به فن های صنعتی دارند. هواکش کانوکشن دمنده با توجه به ابعاد و ظاهری که دارد، همچون دیگر فن ها به عنوان هواکش یا خنک کننده یا تهویه مطبوع استفاده نمی شود.


خاصیت دمندگی فن کانوکشن مدل DCV-15

این نوع از فن ها باعث می شود که هوا و دمای موجود در اطراف آنها از حالت سکون خارج شده و پخش شود تا میزان حرارت یا هوای موجود در محفظه یا محیط در همه جای آن یکسان باشد.
از فن کانوکشن دمنده به جای استفاده در محیط در ابزار ها استفاده می شود. از جمله موارد کاربردی فن کانوکشن دمنده به شرح زیر می باشد:
•    چرخش هوا و پخش حرارت در اجاق گازهای فردار
•    پخش حرارت در اوون توستر
•    استفاده در مایکرویو
•    استفاده در اجاق گازهای بزرگ آشپزخانه


مزایای فن کانوکشن مدل DCV-15

فن کانوکشن دمنده از جمله دمنده هایی هستند که در لوازمی مانند فر، مایکروویو، اوون و غیره برای پخش گرم و پختن غذا استفاده می شوند. بنابراین ممکن است شما در طول مدت استفاده از این ابزار متوجه وجود آن نشده باشید، چرا که فن کانوکشن یا کانوکسیون جزء قطعات داخل این دستگاه ها بوده و قابل دیدن نیست. از جمله مزایای فن کانوکشن دمنده که می توان به آن ها اشاره کرده عبارتند از:

پراکنده گی هوای ثابت و به جریان انداختن آن
چرخش یکسان حرارت و دما
کاهش میزان رطوبت
پخت کامل غذا و خوراکی های موجود در دستگاه

سایر محصولات این دسته بندی