پشتیبانی تهویه آماج 

فن بين کانالی دمنده مدلVLN10C2S

VLN-10C2S
موجود
فن بين کانالی دمنده مدل VLN-10C2S یکی از انواع فن سانتریفیوژ است که برای نصب بین کانال‌ها و در شرایطی به کار می‌رود که به دلیل محدود بودن جا و فضا امکان استفاده از سایر هواکش‌های سانتریفیوژ وجود ندارد. فن بین کانالی در ساختمان‌ها و برج‌های اداری و تجاری، هتل‌ها و رستوران‌ها و مکانه‌ای مشابه استفاده می‌شود.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن بين کانالی دمنده مدلVLN10C2S
🔋توان 33
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 10 سانتی متر
🔅دور موتور 2450
✴️جنس بدنه پلی پروپیلن
💡جنس پروانه پلی پروپیلن
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

فن بين کانالی دمنده مدل VLN-10C2S

فن بین کانالی دمنده یکی از انواع فن سانتریفیوژ است و از بدنه ای با جنس پلی پروپیلن که نوعی پلیمر است، ساخته شده است. این فن صنعتی تقریبا توان و نیروی تولیدی مشابه فن های صنعتی دیگر در تهویه و جابجایی هوای محیط را دارد. فن های بین کانالی دمنده عمدتا به صورت دو منظوره استفاده می شوند، به عبارت بهتر این فن ها دارای خاصیت مکندگی و دمندگی هستند. فن بین کانالی دمنده مدل لاین ونت با توجه به ابعاد و ساختاری که دارد مناسب محیط هایی بوده که با کمبود جا مواجه هستند.

ویژگی های فن بین کانالی دمنده مدل VLN-10C2S

 کلاس عایق بندی داکت فن دمنده از نوع کلاس B بوده و حداکثر دمای قابل تحمل برای موتور در این کلاس عایق بندی 130 درجه سانتیگراد است. درجه حفاظت تعیین شده برای موتور فن درجه 44 یا IP44 است که نشان می دهد موتور فن بین کانالی دمنده در برابر برخورد اجسام سخت و نفوذ مصون و حفاظت شده می باشد.
همچنین موتور داکت فن دمنده از نوع دائم کار است و در صورت نیاز در شرایط خاص، می تواند به طور مستمر و شبانه روزی فعالیت داشته باشد. علاوه بر این ها این الکتروموتور از نوع الکتروموتور های تکفاز محسوب می شود و پروانه تعبیه شده در این فن نیز از نوع خم به عقب یا بکوارد می باشد.
قطر پروانه این فن 10 سانتی متر بوده و در قابی به ابعاد 17*30 میباشد. این محصول تکفاز و دارای فن دو سرعته بوده که انتخاب سرعت آن از طریق اتصال سیم های خروجی موتور انجام می شود.
 

سایر محصولات این دسته بندی