پشتیبانی تهویه آماج 

سانتريفيوژ فوروارد بلور فن کويلBEF2020A4SPLB26

BEF-20-20A4SP-L-B26
موجود
سانتريفيوژ فوروارد بلور فن کويل مدل BEF-20-20A4SP-L-B26 نوعی سانتریفیوژ است که جهت نصب در فن کوویل های خانگی، توسط شرکت دمنده تولید می گردد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - سانتريفيوژ فوروارد بلور فن کويلBEF2020A4SPLB26
🔋توان 160
💡هوادهی 1100
☢️قطر پروانه 20 سانتی متر
🔅دور موتور 960
✴️جنس بدنه پلاستیکی
💡جنس پروانه پلاستیکی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

سانتريفيوژ فوروارد بلور فن کويلBEF-20-20A4SP-L-B26

بلوور فن کویل 15 سانت BEF-20-20A4SP-L-B26 یکی از محصولات با کیفیت و پر فروش شرکت دمنده است. این محصول جز هواکش سانتریفیوژ فوروارد محسوب می‌شود. از این بلوئر فن کویل می‌توان در انواع هود، دم باد و مکان های خاص که ظرفیت هوادهی بالایی دارند استفاده کرد. از بلوور برای انتقال و جا به جایی گاز و هوا استفاده می‌شود. بلوئر فن‌ها هم برای بسیاری از مصارف خانگی و هم برای مصارف صنعتی  طراحی و تولید شده‌اند.

بلوئر فن کویل 15 سانت BEF-20-20A4SP-L-B26 بدنه ای پلاستیکی دارد که این امر باعث می‌شود که از محصول در مقابل هر گونه خوردگی محافظت کند. جنس پروانه این محصول از پلاستیک فشرده می‌باشد. به این خاطر پروانه از مقاومت بالایی برخوردار است.

از ویژگی‌های بارز این بلوور فن کویل می‌توان به قدرت مکش، توان و عمر بالای این محصول اشاره کرد.

فن کویل و کاربرد آن چیست ؟


فن کویل بخشی از سیستم تهویه مطبوع می‌باشد که جهت سرمایش و گرمایش فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقش فن کویل انتقال حرارت و تهویه مطبوع در ساختمان ها می‌باشد. فن کویل ها هم کاربرد سرمایشی و هم کاربرد گرمایشی دارند از این رو می‌توان به آن هم فن کویل سرمایشی گفت هم فن کویل گرمایشی. ازفن کویل می‌توان صرفا برای یک کاربرد استفاده کرد. برای مثال در فصل زمستان در کارخانه ها یا کارگاه های تولیدی که فضای بزرگی دارند می‌توان از کاربرد گرمایشی آن برای گرم کردن فضای محیط استفاده کرد. فن کویل یک نوع مبدل حرارتی است که در فصل گرما آب سرد و در فصل سرما آب گرم داخل لوله های کویل را به گردش در می‌آورد. فن کویل ها قابلیت های مختلفی دارند که بعضی وقت ها با مکش هوا درجه حرارت محیط پیرامون را تنظیم می‌کند.

سایر محصولات این دسته بندی