پشتیبانی تهویه آماج 

فن تانژانت دمنده DTGH2

DTG-H2
موجود
فن های تانژانت در دسته هواکش سانتریفیوژ فوروارد طبقه بندی شده و به عنوان بلوئر و تامین کننده هوا استفاده می شوند.در فن های تانژانت دمنده به دلیل نوع طراحی، حجم هوای در گردش یافته نسبت به سایر فن ها بسیار کمتر است.
345,000تومان 345,000
مشخصات فنی - فن تانژانت دمنده DTGH2
🔋توان 28
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 19 سانتی متر
🔅دور موتور 2200
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه اگزاست فن

فن تانژانت دمنده DTG-H2

فن های تانژانت در دسته هواکش سانتریفیوژ فوروارد طبقه بندی شده و به عنوان بلوئر و تامین کننده هوا استفاده می شوند.در فن های تانژانت دمنده به دلیل نوع طراحی، حجم هوای در گردش یافته نسبت به سایر فن ها بسیار کمتر است. جریان هوا اکثرا دو بعدی و به دور از انتهای فن است که این عملکرد فن های تانژانت دمنده در نقطه مقابل عملکرد فن های شعاعی است که جریان اصلی هوا به صورت سرتاسری جریان می یابد. فن تانژانت دمنده DTG-M  دارای دور موتور 2200 است.

ویژگی های فن تانژانت DTG-H2

فن تانژانت دمنده دارای طول بلندتری در مقایسه با قطر خود است و الکتروموتور استفاده شده در فن های تانژانت از نوع shaded pole می باشد. فن تانژانت به این دلیل به این نام نام نامگذاری شده است که هوا از تمام طول فن خارج می شود و گستردگی دارد.

این نوع فن ها در راستای طول پروانه مکش ایجاد می کنند و در راستای عمود هوا را به صوت جریان عریض و یکنواخت خارج می کند.

کاربرد های فن تانژانت DTG-H2

از این فن ها زمانی استفاده می شود که نیاز به جریان هوای یکنواخت و گسترده وجود داشته باشید و از آنجایی که سرعت هوای خروجی از فن های تانژانت مانند فن تانژانت دمنده DTG-H2 بسیار پایین است دمش یکنخوات با مشکلی  روبرو نمی شود.

از مهمترین کاربرد های فن های تانژانت می توان به خنک کنندگی آنها برای دستگاه های الکترونیکی اشاره کرد.

علاوه بر آن فن های تانژانت به منظور های مختلفی همچون خشک کن،پرده هوا،دستگاه های ذوب،سیستم های تهویه مطبوع خودرو و… مورد استفاده قرار می گیرند.

سایر محصولات این دسته بندی