پشتیبانی تهویه آماج 

اگزاست فن زیلابگ مدل LXFF2E150M92

LXFF-2E150-50-M92-45
موجود
تماس بگیرید
مشخصات فنی - اگزاست فن زیلابگ مدل LXFF2E150M92
🔋توان 170
💡هوادهی 690
☢️قطر پروانه 15 سانتی متر
🔅دور موتور 2280
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه اگزاست فن

اگزاست فن زیلابگ مدل LXFF-2E150-50-M92-45

سانتریفیوژ 15 سانت یکطرفه فوروارد زیلابگ دارای قطر پروانه 150میلی متری بوده و ولتاژ آن تکفاز 220V است. شدت جریان این سانتریفیوژ A 0.78 و توان 170 W دارد. سرعت این دستگاه 2280 دور در دقیقه بوده و رنج هوادهی آن 690 مترمکعب بر ساعت است.برای اطلاع از قیمت اگزاست فن میتونید با کارشناسان فروش تهویه آماج پاک تماس بگیرید.

ویژگی های اگزاست فن زیلابگ مدل LXFF-2E150-50-M92-45

فن های اگزاست فن با پروانه های انحنای رو به جلو در مقایسه با پروانه های انحنا رو به عقب فشار بیشتری را تولید می کنند راندمان پایین تری دارند. این فن ها اغلب برای تهویه، سیرکولاسیون کوره ها و دیگر تجهیزات که در آنها سرعت کم برای جلوگیری از لرزش مطلوب است در اندازه های کوچک و متوسط ساخته می شوند.

این فن ها را معمولا در هوا یا گاز تمیز استفاده می نمایند، زیرا در غیر اینصورت این نوع از پروانه ها بعد از مدتی آلوده شده و ممکن است پروانه از حالت بالانس خارج شود. حداکثر بازده این فن ها 65 درصد است. این فن ها به فن های با پروانه کولری نیز معروفند و دارای اضافه بار هستند. شدت صدای سانتریفیوژ 13سانت یکطرفه فوروارد زیلابگ 72Db بوده و وزن آن 4 کیلوگرم است.

موارد استفاده از اگزاست فن زیلابگ مدل LXFF-2E150-50-M92-45

هواکش صنعتی و تهویه های صنعتی از ملزومات محیط های صنعتی به شمار می آیند. هواي پاک برای محیط هاي كاری صنعتی بسیار اهمیت دارند، مخصوصا در صنعت های امروزه که معمولاً از تركيبات و مواد شيميايي متعددی استفاده می کنند. مواد سمي اغلب منجر به تولید ذرات، بخارات و … در محیط های صنعتی می شوند و گاهی مقدار آنها از حدود مجاز فراتر می روند. تولید گرما در یک محیط كاری آسایش کارگران را می گیرد و اجازه نمی دهد آنها کار کنند و به راحتی کمک می کند بو، رطوبت و ساير شرایط محيطي را کنترل نمایید.

فن یا در واقع هواکش صنعتی باید بتواند هوای آلوده را از محیط خارج کند و هم هوای سالم و تمیز را به داخل هدایت نماید تا برای کارکنان و افراد حاضر در محیط فضای سالمی را فراهم سازد. هواکش های صنعتی دستگاهی است که ایجاد یک فضای مناسب یا حتی نگه داشتن یک جو ثابت در کارگاه ها یا ساختمان‌ های صنعتی استفاده می‌شود.

هواکش های صنعتی در هر نوعی کمک می کنند جریان هوای ثابت و یکنواخت شود و حتی می توانند گازها یا آلودگی های صنعتی را که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی تولید شده اند پاک‌ سازی کنند و هوای اطراف تان را مطبوع نمایند. هواکش سانتریفیوژ پر کاربرد ترین سیستم تهویه در مکان های عمومی مانند: ادارات، بیمارستان ها و … هستند. هواکش های سانتریفیوژ با توجه به پروانه خمیده به عقبی که دارند به عنوان فن اگزا مورد استفاده قرار می گیرند.

سایر محصولات این دسته بندی