پشتیبانی تهویه آماج 

فن سانتریفیوژ 40سانت یکطرفه بکوارد دمنده BEB40G6S

BEB-40-12G6S
موجود
هواکش سانتریفیوژ 40سانت یکطرفه بکوارد دمنده BEB-40-12G6S در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بیشمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این سانتریفیوژ یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین سانتریفیوژهای بازار باشد.
8,170,000تومان 8,170,000
مشخصات فنی - فن سانتریفیوژ 40سانت یکطرفه بکوارد دمنده BEB40G6S
🔋توان 230
💡هوادهی 2250
☢️قطر پروانه 30 سانتی متر
🔅دور موتور 950
✴️جنس بدنه گالوانیزه
💡جنس پروانه گالوانیزه
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

هواکش سانتریفیوژ 40سانت یکطرفه بکوارد دمنده BEB-40-12G6S

هواکش سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده BEB-40-12G6S در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بیشمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این سانتریفیوژ یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین سانتریفیوژهای بازار باشد.

سانتریفیوژ ها به عنوان زیر دسته‌ای از هواکش‌ های صنعتی شناخته می‌شوند که در سیستم‌های تهویه هوا مطبوع، تبرید، سیستم‌های مدیریت دود، سیستم فشار مثبت راه پله‌ها، فضاهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند.(نوع دو طرفه فوروارد)

فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده تماماُ از جنس فلز ساخته شده است؛ (بدنه و پروانه  از آهن گالوانیزه  ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده) که در برابر هر گونه خوردگی مقاوم است.

ویژگی های هواکش سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده

قدرت مکشی بسیار زیاد
عمر طولانی سانتریفیوژها
توان و بازدهی بالا
استحکام فوق العاده و …
ویژگی های بالا مهمترین دلایل انتخاب و برتری این محصول نسبت به سایر برند‌ها  و مدل‌ها است.

این سانتریفیوژ با توجه به کد ساخت در 14 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌‌ ها و کلاس کاری‌های متفاوت است. 6 سری تولیدی فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده به صورت سه فاز با ولتاژ کاری 380V است که با اتصال به اینورتر یه شما عزیزان این امکان را می دهد که تنظیماتی از قبیل  کنترل دور ، فرکنس کاری ، زمان راه اندازی خودکار، تنظیم سرعت و … را بدهد (به نوع اینورتر شما بستگی دارد)

فروشگاه اینترنتی هوای پاک آماج بزرگترین و گسترده ترین فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع هواکش های صنعتی و فن های تهویه صنعتی  و دارای یکی از مجهزترین کارخانه های تولید انواع هواکش سانتریفیوژ در تهران است . شما از هم اکنون می توانید انواع هواکش و فن های سانتریفیوژ به صورت، کوبل مستقیم، فشار قوی ،موادکش ،باکسی ،دو فن یا دابل، فولی/ پولی تسمه ای ،جوشی ،سانتریفیوژ های بکوارد و فوروارد  را از وب سایت ما سفارش دهید . تمامی محصولات دارای گارانتی  است و از بهترین مواد اولیه تولید گشته اند.

فن سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد دمنده با درجه حفاظتی IP54 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP54 ) و فشاری معادل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه بیش از زمان گفته شده بر اساس استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.

کاربرد‌های هواکش سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد دمنده BEB-40-12G6S

این سانتریفیوژ در فضاهای صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب صحیح سانتریفوژها از اهمیت زیادی در طول عمر و کارایی سانتریفوژ دارد. پس حتما از یک متخصص برای نصب و راه اندازی سانتریفیوژ کمک بگیرید.

 ویژگی های فن سانتریفیوژ  دو طرفه فوروارد دمنده BEB-40-12G6S

اندازه قاب دهانه ورودی 47*31 سانتی‌متر
دور موتور این هواکش 950 rpm یا دور بر دقیقه است.
قدرت موتور 230 وات
ظرفیت تخلیه این هواکش 2250 متر مکعب بر ساعت
میزان جریان هواکش 1.25 آمپر
وزن هواکش 26 کیلوگرم است.

سایر محصولات این دسته بندی