پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش فلزی خانگی دمنده مدل VMA20C4S

VMA-20C4S
موجود
این هواکش یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌ها در ساختمان‌ ها مسکونی و  محیط‌ های اداری و تجاری  و استفاده های خانگی بهره جست
388,000تومان 388,000
مشخصات فنی - هواکش فلزی خانگی دمنده مدل VMA20C4S
🔋توان 40 W
💡هوادهی 360
☢️قطر پروانه 20 سانتی متر
🔅دور موتور 1360
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش خانگی

هواکش فلزی خانگی دمنده مدل VMA20C4S

این هواکش یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌ها در ساختمان‌ ها مسکونی و  محیط‌ های اداری و تجاری  و استفاده های خانگی بهره جست

هواکش فلزی خانگی دمنده مدل VMA-20C4S تماماُ از جنس فلز ساخته شده است و مانند سایر محصولات برند دمنده از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار است  همچنین این محصول مانند سایر محصولات مجهز به اتصال به زمین نیز هست.هواکش خانگی شرکت دمنده مدل VMA-20C4S مناسب برای اتاق و فضاهای متوسط و بزرگ و همچنین آشپزخانه‌ها نیز است.

 برای اطلاع از قیمت هواکش خانگی لوکس دمنده مدل VMA-20C4S میتونید با کارشناسان فروش هوای پاک آماج تماس بگیرید.

ویژگی های هواکش خانگی فلزی دمنده با پروانه فلزی سری VMA

جنس قاب این هواکش فلزی بوده و پره ها آلومینیومی است. رنگ پره ها معمولاً آبی و قاب از طوسی روشن تا تیره متغیر است. در پشت پروانه توری فلزی وجود دارد. که این توری آبکاری شده، بنابراین در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است. این توری به عنوان پایه عمل می کند. با توری فلزی، موتور هواکش را به قسمت قاب متصل نگه می دارند.

در واقع توری، پایه اتصال موتور به پروانه است. الکتروموتور هواکش فلزی خانگی دمنده، درون محفظه مکعب مانند فلزی قرار گرفته است.این هواکش به دلیل جنس فلزی خود، دارای مقاومت خوبی در مقابل ضربه دیدن است. از قسمت موتور هواکش سه عدد سیم خارج می شود. که دوتای آن سیم فاز و نول بوده و به برق وصل می شود. سیم سوم، سیم ارت است که برای افزایش ایمنی به زمین متصل می گردد.

مشخصات هواکش فلزی خانگی دمنده مدل VMA-20C4S:

ابعاد قاب 25*25 سانتیمتر
دور موتور 1360rpm
قدرت موتور 34 وات
درجه محافظت موتور IPX4
ظرفیت تخلیه 360 مترمکعب بر ساعت
جریان 0.17 آمپر
وزن 1.5 کیلوگرم

سایر محصولات این دسته بندی