پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش رومیزی دمنده هاله مدلFTF20H2S

FTF-20H2S
موجود
هواکش رومیزی دمنده هاله مدل FTF-20H2S به منظور گردش هوا و خنک سازی محیط برای واحد های مسکونی فضاهای اداری و تجارتی با ابعاد اتاق های کوچک و متوسط بسیار مفید و کار آمد است.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش رومیزی دمنده هاله مدلFTF20H2S
🔋توان 30
💡هوادهی 350
☢️قطر پروانه 20 سانتی متر
🔅دور موتور 2200
✴️جنس بدنه پلاستیکی
💡جنس پروانه پلاستیکی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش خانگی

 هواکش رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-20H2S 

هواکش رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-20H2S دارای 3 عدد پره پلاستیکی است. این دستگاه دارای بدنه پلاستیکی است و وزن سبکی دارد و در نتیجه به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. بر روی بدنه این پنکه یک پیچ تنظیم تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان سرعت گردش پره‌ها را تغییر داد و در سه حالت دمایی مختلف آن را تنظیم کرد.
توان این پنکه 30 وات و تعداد دور موتور آن در حالت ماکسیمم معادل 2200 دور در دقیقه است. پنکه رومیزی هاله اگرچه یک محصول کوچک و ساده است اما یک انتخاب عالی برای میز کار و مطالعه است. همچنین از این پنکه می‌توان در آشپزخانه برای خنک کردن فضا در کابینت‌های اطراف گاز یا بر روی کانتر استفاده کرد.  

ویژگی های هواکش رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-20H2S

شرکت دمنده با بهره گیری از طراحی دقیق خود علاوه بر کاهش حداکثری صدای کم پنکه هاله به زیبایی این محصول نیز توجه خاصی گردیده تا به عنوان یک پنکه رو میزی ساختاری شکیل و زیبا داشته باشد. علاوه بر این محافظی برای ایمنی بیشتر شما در هنگام استفاده از این پنکه رو میزی نیز باشد.
هواکش رو میزی هاله دمنده FTF-20H2Sمجهز به کلید تنظیم دور است که به شما این امکان را می دهد که پنکه را در سه حالت تند– کند– متوسط راه اندازی و استفاده کنید. همچنین پنکه هاله مجهز به ترموگارد است و در صورت افزایش دمای موتور به هر دلیلی به سرعت به صورت خودکار خاموش خواهد شد تا از وارد شدن آسیب جلوگیری به عمل آورد.

سایر محصولات این دسته بندی