پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش راديال سقفیREB22V2S

REB-22/4V2S
موجود
هواکش راديال سقفی REB-22/4V2S هواکش سقفی رادیال دمنده در فضاهای صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش راديال سقفیREB22V2S
🔋توان 60
💡هوادهی 3900
☢️قطر پروانه 22 سانتی متر
🔅دور موتور 2300
✴️جنس بدنه فولاد با پوشش رنگ الکترواستاتیک
💡جنس پروانه آلومینیوم
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش پشت بامی

فن رادیال سقفی دمنده مدل REB-22/4V2S

 از دسته بندی هواکش سانتریفیوژ است که جز سیستم تهویه هوا میباشد که کاربرد صنعتی دارد که هوا را با فشار بسیار زیادی خارج میکند. در این فن ها هوا از قسمت پروانه به بخش پره ها حرکت کرده که انرژی جنبشی افزایش می یابد که درهنگام خروج به انرژی پرفشار تبدیل شده که در نهایت هوا را با فشار بسیار زیادی خارج میکند.
از این نوع فن در فضاهایی که دمای هوا بالاست و آلودگی وجود دارد استفاده میگردد.
از مزایای این فن ها میتوان به دوام بالا ،نگهداری آسان، انعطاف پذیری بالا(توانایی تهویه هوای مرطوب و خشک) ،موجود در اندازه های مختلف و متنوع و… اشاره کرد.

ویژگی های فن رادیال سقفی دمنده مدل REB-22/4V2S :

مناسب برای تخلیه هوا در سیستم های تهویه صنعتی و تجاری استفاده می شود.پروانه بکوارد از جنس  آهن یا آلومینیوم بوده که پروانه آهنی با استفاده از یک لایه رنگ دربرابر زنگ زدگی مقاوم می شود. اتصال موتور و پروانه به صورت محرک (بدون تسمه) است.

طراحی و ساخت این هواکش صنعتی مطابق با استاندارد های اروپایی بوده و مشخصات عملکردی این فن مشابه محصولات روز دنیا می باشد. فن رادیال سقفی سری REB  برای تخلیه هوا از سقف در فضاهای صنعتی و تجاری طراحی شده اند. موتور محصول بسته به مدل آن در دونوع تکفاز یا سه فاز و به صورت 2، 4 یا 6 قطب ارایه می شود. همچنین موتور مورد استفاده در این محصول کلاس B  است.

این هواکش با قطر پروانه 22 سانت در قابی به ابعاد 38*18 سانتی متر میباشد که درجه حفاظت این محصول IP54  است که سبب حفاظت از محصول در برابر عوامل خارجی است.
وزن این هواکش 11 کیلوگرم میباشد و با توجه به اینکه در رده  هواکش صنعتی قرار میگیرد در نتیجه سبک وزن محسوب میشود و به آسانی قابل نصب است.
در این نوع هواکش سقفی از قسمت زیرین دستگاه هوا وارد شده و از دیواره های کناری خارج می شود. الکتروموتور این نوع هواکش ها در قاب محافظ شده ای تعبیه شده است که سبب می شود در شرایط بد آب و هوایی هواکش دچار مشکلی نشود.
از این هواکش بیشتر برای فشارهای پایین استفاده می شود و در فشارهای بالا کارکرد خوبی ندارند.
 

سایر محصولات این دسته بندی