پشتیبانی تهویه آماج 

فن آکسيال سيلندریDAMPKN704T63035deg

DAMP-KN70-4T-630-35deg
موجود
فن آکسیال سیلندری DAMP-KN70-4T-630-35deg برای نصب در سیستم تهویه صنعتی ، تجاری و تامین هوای تازه پارکینگ استفاده میشود. جنس پروانه از آهن یا آلومینیوم بوده و با یک لایه رنگ در مقابل زنگ زدگی مقاوم شده است. بدنه سیلندری این هواکش بلند بوده و موتور دستگاه را کاملا می پوشاند.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن آکسيال سيلندریDAMPKN704T63035deg
🔋توان 2000
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 63 سانتی متر
🔅دور موتور 1420
✴️جنس بدنه فولاد
💡جنس پروانه آلومینیوم
⚡برق سه فاز
✔️گروه هواکش کانالی

فن آکسیال سیلندری DAMP-KN70-4T-630-35deg

فن های صنعتی به دو دسته فن های سانتریفیوژ و هواکش های آکسیال دسته بندی می شوند که هر کدام کاربردها، نحوه عملکرد و سیستم کارکردی مختص خود را دارند. بین این دو مدل، فن آکسیال به آن دسته از فن هایی گفته می شود که جریان هوا موازی با محور پره های به کار رفته در داخل آن حرکت می کند. جریان ورودی و خروجی در یک جهت است و پره ها از همان جهتی که جریان هوا را به داخل می کشند در همان جهت هم به خارج هدایت می کنند.

به همین دلیل به فن آکسیال، فن محوری هم گفته می شود. این نوع تجهیزات تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شده است که به کمک اختلاف فشار در دو طرف خود نیروی لازم را برای حرکت پروانه ایجاد می نماید. تعداد پره ها و شکل آن ها نحوه حرکت فن را تعیین می کنند. این محصولات کاربرد بسیاری در تونل­ های بادی و برج های خنک کننده دارد. در طراحی این فن ها باید ویژگی هایی چون قدرت، میزان جریان، افزایش فشار هوا و کارایی را در نظر گرفت.

مشخصات فن آکسیال سیلندری DAMP-KN70-4T-630-35deg

فن آکسیال سیلندری DAMP-KN70-4T-630-35deg بدنه ای از جنس فولاد دارد و برای افزایش مقاومت آن در برابر ضربه، رطوبت و شوک آن را با یک لایه رنگ الکترواستاتیک پوشانده اند. پروانه این محصول از نوع دایکست بوده و جنس آن آلومینیوم است تا راحت تر چرخیده و حجم هوای بیشتری را در حداقل زمان ممکن جابه جا کند.

از نظر نوع موتور، با دستگاه دائم کار روبرو هستیم که در صورتی که نکات تعمیر و نگهداری آن را رعایت کنید می تواند به طور شبانه روزی به شما خدمت رسانی نماید. همچنین، برای تضمین عمر عملیاتی بیشتر از کلاس عایق بندی مناسبی برای موتور استفاده شده است. حداکثر دمایی که موتور این فن تحمل می کند تا 155 درجه سانتی گراد نیز می رسد و بنابراین به راحتی قادر است عمده نیازهای شما در یک محیط صنعتی را برآورده نماید. این محصول ساخت ایران است و خانه تاسیسات کیفیت و سلامت آن را برای شما عزیزان تضمین می کند.

سایر محصولات این دسته بندی