پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM60K4T

VIM-60K4T
موجود
هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM-60K4T در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد.
3,220,000تومان 3,220,000
مشخصات فنی - هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM60K4T
🔋توان 390
💡هوادهی 8500
☢️قطر پروانه 60 سانتی متر
🔅دور موتور 1400
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق سه فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM-60K4T

هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM-60K4S در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد. هواکش صنعتی فلزی دمنده   تماماُ از جنس فلز ساخته شده است؛ ( بدنه آهنی ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت که با یک لایه رنگ در برابر هر گونه خوردگی مقاوم شده است، و جنس پروانه از آلومینیوم است)برای اطلاع از قیمت هواکش صنعتی میتونید با کارشناسان فروش تهویه آماج پاک تماس بگیرید.

دلیل انتخاب هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده VIM-60K4T

قدرت مکشی بسیار زیاد
عمر طولانی تر نسبت به هواکش‌های خانگی
توان و بازدهی بالا
استحکام فوق العاده و …
ویژگی های بالا مهمترین دلایل انتخاب و برتری این محصول نسبت به سایر برند ها  و مدل ها است.

این هواکش با توجه به کد ساخت در 6 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌‌ ها و کلاس کاری‌های متفاوت است. 3 سری تولیدی هواکش صنعتی سنگین فلزی دمنده به صورت سه فاز با ولتاژ کاری 380V است که با اتصال به اینورتر یه شما عزیزان این امکان را می دهد که تنظیماتی از قبیل  کنترل دور ، فرکنس کاری ، زمان راه اندازی خودکار، تنظیم سرعت و … را بدهد (به نوع اینورتر شما بستگی دارد)

این محصول از کلاس موتور B نوع 4 قطب و یا 6 قطب بهره می‌برد؛ به همین دلیل دارای عمری طولانی و توان کاری بالا است.

هواکش صنعتی  سنگین فلزی با درجه حفاظتی IP44 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP44 ) و فشاری معدل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه  بیش از زمان گفته شده بر اساس  استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.


ویژگی های هواکش 60 سانتی دمنده VIM-60K4T

اندازه قاب 72.5*72.5 سانتی‌متر
دور موتور این هواکش 1400 rpm یا دور بر دقیقه است.
قدرت موتور 390 وات
ظرفیت تخلیه این هواکش 8500 متر مکعب بر ساعت
میزان جریان هواکش 1 آمپر
وزن هواکش 15.5 کیلوگرم است.

کاربرد‌های هواکش 60 سانتی دمنده VIM-60K4T

این هواکش یک اگزاست فن (مکنده هوا ) است که در فضا های صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا و … مورد استفاده فرار می‌گیرد.

سایر محصولات این دسته بندی