پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID45D4T

VID-45D4T
موجود
هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID-40D2S در فضا های صنعتی همچون گلخانه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها و در فضاهای تجاری مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID45D4T
🔋توان 170
💡هوادهی 3600
☢️قطر پروانه 45 سانتی متر
🔅دور موتور 1400
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID-45D4T 

این هواکش با توجه به کد ساخت در 13 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌ ها و کلاس کاری های متفاوت است. 4 سری تولیدی هواکش صنعتی سبک فلزی به صورت سه فاز  با ولتاژ کاری 380V است که با اتصال به اینورتر یه شما عزیزان این امکان را می دهد که تنظیماتی از قبیل  کنترل دور ، فرکنس کاری ، زمان راه اندازی خودکار، تنظیم سرعت و … را بدهد (به نوع اینورتر شما بستگی دارد).برای اطلاع از قیمت هواکش صنعتی میتونید با کارشناسان فروش تهویه آماج پاک تماس بگیرید.

مصارف هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID-45D4T 

این محصول در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن  در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش  یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد. هواکش صنعتی فلزی دمنده   تماماُ از جنس فلز ساخته شده است؛ ( بدنه آهنی ضد زنگ و در برابر رطوبت و  خوردگی مقاوم است، جنس پروانه از آلومینیوم است)

این محصول از کلاس موتور B نوع 2 قطب و یا 4 قطب بهره می‌برد؛ به همین دلیل دارای عمری طولانی و توان کاری بالا است.

هواکش صنعتی  سبک فلزی با درجه حفاظتی IP44 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP44 ) و فشاری معدل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه  بیش از زمان گفته شده بر اساس  استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.

ویژگی های هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID-45D4T 

اندازه قاب 57.5*57.5 سانتی‌متر
دور موتور این هواکش 1400 rpm یا دور بر دقیقه است.
قدرت موتور 170 وات
ظرفیت تخلیه این هواکش 3600 متر مکعب بر ساعت
میزان جریان هواکش 0.6 آمپر
وزن هواکش 8.7 کیلوگرم است.


کاربرد‌های هواکش صنعتی سبک فلزی دمنده VID-45D4T 

این هواکش یک اگزاست فن (مکنده هوا ) است که در فضا های صنعتی همچون گلخانه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها و در فضاهای تجاری مانند رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها و …  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایر محصولات این دسته بندی