پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE70R4T

VIE-70R4T
موجود
هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-70R4T در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد.
7,990,000تومان 7,990,000
مشخصات فنی - هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE70R4T
🔋توان 1450
💡هوادهی 10800
☢️قطر پروانه 70 سانتی متر
🔅دور موتور 1380
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-70R4T

هواکش صنعتی دمنده سری آکسیال مدل VIE-70R4T در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش  یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد. هواکش صنعتی آکسیال دمنده  با بدنه و پروانه آهنی ساخته شده و در برابر رطوبت، خوردگی، زنگ زدگی، ضربه و فشار مقاوم است؛

دلیل انتخاب هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-70R4T

قدرت مکشی بسیار زیاد
عمر طولانی تر نسبت به هواکش‌های خانگی
توان و بازدهی بالا
صدای بسیار کم این هواکش
استحکام فوق العاده و …
ویژگی های بالا مهمترین دلایل انتخاب و برتری این محصول نسبت به سایر برند‌ها  و مدل‌ها است؛

هواکش صنعتی دمنده سری آکسیال مدل VIF-30V4S  با توجه به کد ساخت در 3 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌‌ ها و کلاس کاری‌های متفاوت است. این محصول از موتور  کلاسی B در انواع 4،2 قطب بهره می‌برد؛ به همین دلیل دارای عمری طولانی و توان کاری بالا است. این محصول در 3 سری تکفاز ساخته شده است؛ که در دو حالت با قاب چهار گوش و قاب دایره ای می توانید تهیه نمایید.

فن آکسیال  دمنده با درجه حفاظتی IP54 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP54 ) و فشاری معدل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه  بیش از زمان گفته شده بر اساس  استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.

 کاربرد های هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-70R4T

این هواکش یک اکسیال فن که بسته به سفارش شما مدل دمنده یا مکنده برای شما ارسال میگردد. که در فضا های صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، گلخانه‌ها، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا، مرغداری‌ها، پارکینگ‌ها، مزارع صنعتی، فروشگاه‌ها و … مورد استفاده فرار می‌گیرد.

ویژگی هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-70R4T

اندازه قاب 85*85 سانتی‌متر
دور موتور این هواکش 1380 rpm یا دور بر دقیقه است.
قدرت موتور 1480 وات
ظرفیت تخلیه این هواکش 16500 متر مکعب بر ساعت
میزان جریان هواکش 3 آمپر
وزن هواکش 30 کیلوگرم است.

سایر محصولات این دسته بندی