پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE60R4S

VIE-60R4S
موجود
هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-60R4S در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش  یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد.
4,880,000تومان 4,880,000
مشخصات فنی - هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE60R4S
🔋توان 750
💡هوادهی 10000
☢️قطر پروانه 60 سانتی متر
🔅دور موتور 1300
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-60R4S

هواکش صنعتی دمنده سری آکسیال مدل VIF-30V4S در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بی‌شمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این هواکش  یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین هواکش‌های بازار باشد. هواکش صنعتی آکسیال دمنده  با بدنه و پروانه آهنی ساخته شده و در برابر رطوبت، خوردگی، زنگ زدگی، ضربه و فشار مقاوم است؛

دلیل انتخاب هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-60R4S

قدرت مکشی بسیار زیاد
عمر طولانی تر نسبت به هواکش‌های خانگی
توان و بازدهی بالا
صدای بسیار کم این هواکش
استحکام فوق العاده و …
ویژگی های بالا مهمترین دلایل انتخاب و برتری این محصول نسبت به سایر برند‌ها  و مدل‌ها است؛

هواکش صنعتی دمنده سری آکسیال مدل VIF-30V4S  با توجه به کد ساخت در 3 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌‌ ها و کلاس کاری‌های متفاوت است. این محصول از موتور  کلاسی B در انواع 4،2 قطب بهره می‌برد؛ به همین دلیل دارای عمری طولانی و توان کاری بالا است. این محصول در 3 سری تکفاز ساخته شده است؛ که در دو حالت با قاب چهار گوش و قاب دایره ای می توانید تهیه نمایید.

فن آکسیال  دمنده با درجه حفاظتی IP54 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP54 ) و فشاری معدل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه  بیش از زمان گفته شده بر اساس  استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.

 کاربرد های هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-60R4S

این هواکش یک اکسیال فن که بسته به سفارش شما مدل دمنده یا مکنده برای شما ارسال میگردد. که در فضا های صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، گلخانه‌ها، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا، مرغداری‌ها، پارکینگ‌ها، مزارع صنعتی، فروشگاه‌ها و … مورد استفاده فرار می‌گیرد.

ویژگی هواکش صنعتی دمنده سری ایلکا مدل VIE-60R4S

اندازه قاب 72.5*72.5 سانتی‌متر
دور موتور این هواکش 1300 rpm یا دور بر دقیقه است.
قدرت موتور 690 وات
ظرفیت تخلیه این هواکش 10000 متر مکعب بر ساعت
میزان جریان هواکش 3.4 آمپر
وزن هواکش 17.7 کیلوگرم است.

سایر محصولات این دسته بندی