پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ 4E200B

4E-200B
موجود
هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ FTP 4E-200B را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 2.5 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ 4E200B
🔋توان 40
💡هوادهی 415
☢️قطر پروانه 20 سانتی متر
🔅دور موتور
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ FTP 4E-200B

همان طور که از نام این وسیله مشخص است هواکش؛ دستگاهی برای جا به جایی هوا چه آلوده و چه پاک است. این وسیله در دو نوع خانگی و صنعتی با قدرت های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از این نوع ها شامل زیر مجموعه های متفاوتی هستند.

هواکش صنعتی 20سانت (قابدار چهارگوش) زیلابگ FTP 4E-200B

هواکش صنعتی شامل انواع فن سانتریفیوژ و فن آکسیال است. که هر کدام از آنها کاربرد خاصی در صنعت های مختلف دارند. این مدل هواکش صنعتی زیلابگ را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 2 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.

هواکش و تهویه های صنعتی به دلیل اینکه باید حجم زیادی از هوا را جا به جا کنند، قدرت متفاوتی دارند. به دلیل همین قدرت مکشی، عمر طولانی تری نسبت به هواکش های خانگی خواهند داشت. ولتاژ این هواکش صنعتی تکفاز 220 ولت، شدت جریان آن 0.21 آمپر و حداکثر توان آن 40 W است. با کمک هواکش های صنعتی می توانید به راحتی:

دمای محیط اطراف تان را کنترل کرده
بوی نامطبوع ایجاد شده در محیط اطراف را کاهش دهید
گازهای مضر از سالن را خارج نمایید
و….
هزاران مزایای دیگر که با استفاده از بهترین هواکش شاهد آن خواهید بود.
خارج كردن بخار آب از سالن
این دستگاه‌ها جریان هوای ثابت و یکنواختی فراهم می‌کنند که می‌تواند این هوا را از گازهای معینی که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی ایجاد شده‌اند، پاک‌ سازی کرده و تجهیزات و هوا را خنک کنند تا این تجهیزات بتوانند با ظرفیت بهینه خود کار کنند. دستگاه هواکش صنعتی را می‌توان در انواع سیستم‌های احتراق، تخلیه، حمل و نقل، سرمایش، خشک سازی، پاک سازی هوا، تهویه مطبوع و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده کرد. تأسیسات تولید نیروی برق و فرآوری غذا برخی از صنایع کلیدی هستند که هواکش صنعتی به‌ طور گسترده‌ای در آنها به کار می‌رود.

سایر محصولات این دسته بندی