پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش ایلکای هفت پرفلزی (باقاب)30سانت

VIK-30A4S
موجود
هواکش 30 سانت صنعتی ایلکا سری‌ VIK مدل‌ VIK-30A4S از نوع فن های صنعتی دائم کار می‌باشد. این محصول با برق 220 ولت تک فاز شروع به کار می‌کند. قدرت موتور این فن صنعتی 115 وات است
1,990,000تومان 0
مشخصات فنی - هواکش ایلکای هفت پرفلزی (باقاب)30سانت
🔋توان 115
💡هوادهی 1900 متر مکعب در ساعت
☢️قطر پروانه 30 سانتی متر
🔅دور موتور 1350
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش 30 سانت هفت پر فلزی ایلکا با قاب دمنده VIK-30A4S

هواکش 30 سانت صنعتی ایلکا سری‌ VIK مدل VIK-30A4S از نوع هواکش‌های صنعتی هفت پره فلزی و دائم کار تولید شرکت دمنده می‌باشد. از ویژگی‌های بارز هواکش‌های سری‌ VIK می‌‌توان به تخلیه حجم هوای زیاد و صدای کمتر این محصول در مقایسه با فن‌های هم سایز صنعتی در دیگر مدل‌ها (VIE، VID، VIF) اشاره کرد. دلیل این امر را می‌توان در تعداد زیاد پره ها و فرم خاص پروانه‌های مورد استفاده در این سری از فن‌های صنعتی تولید شرکت دمنده جستجو کرد. فن آکسیال 30 سانت ایلکا هفت پر فلزی دمنده VIK-30A4S جز محصولات پرفروش این شرکت است.

هواکش‌های صنعتی سری‌VIK مجهز به موتور قدرتمند ایلکا می‌باشند. موتورهای ایلکایی نسل جدیدتری از موتورهای صنعتی و دائم کار هستند که ساختار فشرده‌تر و راندمان بالاتری دارد.

ویژگی فن آکسیال 30 سانت ایلکا هفت پر فلزی دمنده VIK-30A4S

کلاس عایق حرارتی هواکش‌های سری‌VIK از نوع F می‌باشد. یعنی می‌توان از این مدل هواکش ها در محیط هایی که دمای کاری بالایی دارند (حداکثر 45 درجه) استفاده نمود. همچنین درجه حفاظت یا IP موتور این فن‌ها 54 می‌باشد. به این معنی که موتور فن در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.

پس نتیجه می‌گیریم که از این مدل فن‌های آکسیال تاسیساتی می‌توان در محیط‌ هایی که دارای گرد و غبار، رطوبت و گرما هستند استفاده نمود. به عنوان مثال مکان‌هایی مانند استخرهای خانگی و عمومی، آشپزخانه، رستوران‌ها، سالن‌های گلخانه و مرغداری، انبارهای صنعتی، سالن‌های تولید و…..

سایر محصولات این دسته بندی