پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش خانگی فلزی دوربالا سایز20سانت(آکسیال)

VMA-20C2S
موجود
هواکش فلزی 20 سانت مدل VMA-20C2S با ولتاز 220 ولت (تک فاز) شروع به کار می‌کند. این فن فلزی دارای دور موتور 2500 دور در دقیقه و قدرت هوادهی آن 685 متر مکعب بر ساعت است
526,000تومان 0
مشخصات فنی - هواکش خانگی فلزی دوربالا سایز20سانت(آکسیال)
🔋توان 50
💡هوادهی 900متر مکعب در ساعت
☢️قطر پروانه 20 سانتی متر
🔅دور موتور 2500
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش خانگی

فن 20 سانت پروانه فلزی سری VMA

هواکش فلزی 20 سانت مدل VMA-20C2S یکی از تولیدات شرکت دمنده ایران است. هواکش خانگی فلزی دمنده مدل VMA-20C2S گزینه مناسبی برای تهویه اتاق‌ها، آشپزخانه‌های کوچک و متوسط، محیط‌های اداری و سرویس‌های بهداشتی عمومی می‌باشد و با عملکرد عالی خود می‌تواند کار تهویه هوای محیط را به خوبی انجام دهد. تخلیه هوا گاهی با هدف خنک نگه داشتن محیط اطراف و در بیشتر موارد جهت تخلیه هوا و رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌شود.

جنس بدنه و پروانه این هواکش خانگی فلزی می‌باشد. هواکش خانگی فلزی با پروانه فلزی VMA-20C2S را می‌توان بر روی دیوار به راحتی نصب کرد. در پشت پروانه این فن یک توری فلزی آبکاری شده وجود دارد که در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاوم است. همچنین می‌توان گفت این توری مثل پایه برای موتور عمل می‌کند و موتور را به قسمت پروانه متصل نگه می‌دارد.

 
موتور هواکش خانگی فلزی دمنده سایز 20 مدل VMA

موتور این فن کم صدا است و دارای درجه حفاظت IPX4 می‌باشد. به این معنی که می‌توان در محیط‌هایی که دارای رطوبت هوای بالاست مانند دستشویی و حمام بدون کوچک ترین آسیب به بدنه یا موتور از آن بهره برد. هواکش خانگی دمنده پروانه فلزی با کد VMA-20C2S مجهز به اتصال ارت می‌باشد. به این معنی که زمانی که جریان الکتریکی دچار نشتی برق شود آن را به زمین منتقل کند.

از هواکش خانگی نمره 20 دمنده مدل فلزی VMA-20C2S می‌توان در بخش‌های مختلف محیط‌های مسکونی و عمومی بدون نقص استفاده کرد. این امر باعث می‌شود که این هواکش فلزی به یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات در زمینه فن های فلزی تبدیل شود

سایر محصولات این دسته بندی