پشتیبانی تهویه آماج 

هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E250B

FTP 4E-250B
موجود
هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E-250B را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 2.5 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E250B
🔋توان 50
💡هوادهی 730
☢️قطر پروانه 25 سانتی متر
🔅دور موتور
✴️جنس بدنه فلزی
💡جنس پروانه فلزی
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E-250B

همان طور که از نام این وسیله مشخص است هواکش؛ دستگاهی برای جا به جایی هوا چه آلوده و چه پاک است. این وسیله در دو نوع خانگی و صنعتی با قدرت های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از این نوع ها شامل زیر مجموعه های متفاوتی هستند.

ویژگی های هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E-250B

هواکش صنعتی شامل انواع فن سانتریفیوژ و فن آکسیال است. که هر کدام از آنها کاربرد خاصی در صنعت های مختلف دارند. محصولی که در این قسمت میخواهیم به شما معرفی کنیم هواکش صنعتی 25 سانت قابدار زیلابگ FTP 4E-250B است که دارای قطر پروانه 250 میلی متری بوده و رنج هوادهی آن 730 متر مکعب در ساعت است. این مدل هواکش زیلابگ را می توانید در سقف یا دیوار نصب نمایید و وزن آن 2.5 کیلوگرم است که نسبت به مصرف صنعتی بودن و توانی که دارد، بسیار سبک است.

هواکش و تهویه صنعتی به دلیل اینکه باید حجم زیادی از هوا را جا به جا کنند، قدرت متفاوتی دارند. به دلیل همین قدرت مکشی، عمر طولانی تری نسبت به هواکش خانگی خواهند داشت. ولتاژ این هواکش صنعتی تکفاز 220 ولت، شدت جریان آن 0.23 آمپر و حداکثر توان آن 50 W است. با کمک هواکش های صنعتی می توانید به راحتی:

دمای محیط اطراف تان را کنترل کرده
بوی نامطبوع ایجاد شده در محیط اطراف را کاهش دهید
گازهای مضر از سالن را خارج نمایید
هزاران مزایای دیگر که با استفاده از بهترین هواکش شاهد آن خواهید بود.
خارج كردن بخار آب از سالن

هواکش صنعتی دستگاهی است که معمولاً برای فراهم کردن و نگه داشتن یک جو ثابت، به‌ ویژه در مکان‌ ها و ساختمان‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها جریان هوای ثابت و یکنواختی فراهم می‌کنند که می‌تواند این هوا را از گازهای معینی که به واسطه سایر فرآیندهای صنعتی ایجاد شده‌اند، پاک‌ سازی کرده و تجهیزات و هوا را خنک کنند تا این تجهیزات بتوانند با ظرفیت بهینه خود کار کنند. دستگاه هواکش صنعتی را می‌توان در انواع سیستم‌های احتراق، تخلیه، حمل و نقل، سرمایش، خشک سازی، پاک سازی هوا، تهویه مطبوع و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده کرد. تأسیسات تولید نیروی برق و فرآوری غذا برخی از صنایع کلیدی هستند که هواکش صنعتی به‌ طور گسترده‌ای در آنها به کار می‌رود.

سایر محصولات این دسته بندی