پشتیبانی تهویه آماج 

فن سانتریفیوژ 25سانت دو طرفه فوروارد سه سرعته دمنده

BEF-25-20G4S1
موجود
هواکش سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد سه سرعت دمنده BEF-25-20G4S1/BEF-25-20F4S در سیستم‌های تهویه هوا مطبوع، تبرید، سیستم‌های مدیریت دود، سیستم فشار مثبت راه پله‌ها، فضاهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن سانتریفیوژ 25سانت دو طرفه فوروارد سه سرعته دمنده
🔋توان 330
💡هوادهی 1620
☢️قطر پروانه 35 سانتی متر
🔅دور موتور 760
✴️جنس بدنه گالوانیزه
💡جنس پروانه گالوانیزه
⚡برق تک فاز
✔️گروه هواکش سانتریفیوژ

هواکش سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد سه سرعت دمنده BEF-25-20G4S1/BEF-25-20F4S

هواکش سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد سه سرعته دمنده BEF-38-30R8S1 در تیپ صنعتی تولید و دسته بندی گردیده اما کاربرد های بیشمار آن در مصارف تجاری و مصارف صنعتی سبب شده که این سانتریفیوژ یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین سانتریفیوژهای بازار باشد.

سانتریفیوژ ها به عنوان زیر دسته‌ای از هواکش‌های صنعتی شناخته می‌شوند که در سیستم‌های تهویه هوا مطبوع، تبرید، سیستم‌های مدیریت دود، سیستم فشار مثبت راه پله‌ها، فضاهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرند.(نوع دو طرفه فوروارد)

ویژگی های فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده

فن سانتریفیوژ دوطرفه فوروارد دمنده تماماُ از جنس فلز ساخته شده است؛ (بدنه و پروانه از آهن گالوانیزه  ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده) که در برابر هر گونه خوردگی مقاوم است.

قدرت مکشی بسیار زیاد
عمر طولانی سانتریفیوژها
توان و بازدهی بالا
سرعت های متفاوت عملکرد
سه دور بودن سانتریفیوژ
تکفاز بودن سانتریفیوژ
استحکام فوق العاده و …
ویژگی های بالا مهمترین دلایل انتخاب و برتری این محصول نسبت به سایر برند‌ها  و مدل‌ها است.

این سانتریفیوژ با توجه به کد ساخت در 6 سری طراحی و تولید گشته که دارای اندازه‌‌ ها و کلاس کاری‌های متفاوت است. هر 6 سری تولیدی این سری از مدل ها ی سانتریفیوژهای صنعتی دمنده تکفاز بوده و با برق شهری راه اندازی می شوند. سانتریفیوز های سه دور دمنده می‌توانند در سه حالت کاری با سرعت  و پرتاب باد متفاوت عمل کنند.

این محصول از کلاس موتور B نوع 4، 6 قطب بهره می‌برد؛ به همین دلیل دارای عمری طولانی و توان کاری بالا است.

فروشگاه اینترنتی هوای پاک آماج بزرگترین و گسترده ترین فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع هواکش های صنعتی و فن های تهویه صنعتی  و دارای یکی از مجهزترین کارخانه های تولید انواع هواکش سانتریفیوژ در تهران است . شما از هم اکنون می توانید انواع هواکش و فن های سانتریفیوژ به صورت، کوبل مستقیم، فشار قوی ،موادکش ،باکسی ،دو فن یا دابل، فولی/ پولی تسمه ای ،جوشی ،سانتریفیوژ های بکوارد و فوروارد  را از وب سایت ما سفارش دهید . تمامی محصولات دارای گارانتی  است و از بهترین مواد اولیه تولید گشته اند.

فن سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد سه سرعته دمنده با درجه حفاظتی IP54 تولید می‌گردد

درجه حفاظتی نشان دهنده این است؛ که در مقابل گرد و غبار و رطوبت (در مدت زمان 8 دقیقه در برابر اسپری و پاشش آب تست شده است IP54 ) و فشاری معادل سه نیوتن بر متر مربع (تست شده در مدت زمان 8 دقیقه بیش از زمان گفته شده بر اساس استاندارد های جهانی )مقاومت خوبی دارد.

مهم ترین ویژگی این محصول هوادهی بالای آن و استحکام ساختاری آن است؛ جنس به کار رفته در محصول سبب می‌شود؛ در هر محیطی کارآمد و به دور از نقص و مشکل عمل نماید.

فن سانتریفیوژ دو طرفه فوروارد سه سرعته دمنده BEF-25-20G4S1

این سانتریفیوژ در فضاهای صنعتی و تجاری همچون رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کافه‌ها، کارگاه‌ها، موتورخانه‌ها، انبار‌های صنعتی، آشپزخانه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، حمل و نقل، سرمایش و کولدینگ، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب صحیح سانتریفوژها از اهمیت زیادی در طول عمر و کارایی سانتریفوژ دارد. پس حتما از یک متخصص برای نصب و راه اندازی سانتریفیوژ کمک بگیرید.

سایر محصولات این دسته بندی