پشتیبانی تهویه آماج 

فن آکسيال سيلندری ترانس مدلVIC50D4T

VIC-50D4T
موجود
فن آکسيال سيلندری ترانس مدلVIC-50D4T در مکان های صنعتی و تجاری مانند گلخانه‌ها، موتورخانه‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران ها،کافه ها، هتل‌ها، باشگاه‌ها، کارگاه‌ها، انواع سیستم‌های تخلیه، سرمایش و خنک سازی، خشک سازی و حذف رطوبت ، پاک سازی هوا، مزارع صنعتی، فروشگاه‌ها و غیره میباشد. بدنه این محصول از جنس فولاد بوده که در برابر عواملی مانند رطوبت ، زنگ زدگی، خوردگی ، ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد.
تماس بگیرید
مشخصات فنی - فن آکسيال سيلندری ترانس مدلVIC50D4T
🔋توان 570
💡هوادهی
☢️قطر پروانه 50 سانتی متر
🔅دور موتور 1350
✴️جنس بدنه فولاد
💡جنس پروانه پلاستیک پلی آمید
⚡برق سه فاز
✔️گروه هواکش صنعتی

ویژگیها ی فنی فن سیلندری ترانس مدلVIC-50D4T

فن سیلندری ترانس دمنده از انواع هواکش آکسیال تاسیساتی شرکت دمنده است که در کاربرد صنعتی و تاسیساتی دارد. از این فن ها اغلب برای تهویه و پراکندگی هوای گلخانه و مکانهای کوچک و نسبتا بزرگ استفاده می شود که قابل نصب بر روی دستگاه تراستفورماتور است. 
پوشش رنگ به کار رفته در هواکش های ترانس تاسیساتی دمنده از نوع الکترو استاتیک بوده و پروانه این هواکش نیز با این نوع رنگ پوشش دهی شده است، اما بر خلاف بدنه، پروانه فن آکسیال سیلندری ترانس دمنده از جنس پلی آمید می باشد. جنس فلز به کار رفته در بدنه و پروانه فن ترانس دمنده میزان مقاومت این فن را در شرایط مختلف محیطی به میزان زیادی افزایش داده است.

بررسی مشخصه های فن آکسیال سیلندری ترانس مدل VIC-50D4T

عایق کاری فن آکسیال سیلندری ترانس دمنده از نوع کلاس F بوده، که این نوع کلاس بندی متداول ترین نوع کلاس در بین فن های صنعتی و تاسیساتی می باشد. درجه دمای تصدیق شده برای موتور در کلاس عایق بندی F طبق استاندارد های درج شده، 155 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است. همچنین موتور هواکش محوری سیلندری ترانس دمنده به صورت سه فاز بوده و دارای 4 قطب می باشد.
مدل های عرضه شده از فن ترانس دمنده تاسیساتی در قطر های 400 تا 500 میلی متر طراحی شده اند که هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند.

وزن محصول مذکور 13 کیلوگرم و طول پره‌های آن 50 سانتیمتر است که با توجه به حجم بالای هوادهی آن که معادل 4600 مترمکعب بر ساعت می‌باشد، بسیار مناسب محسوب می‌شود.
•    دارای پره‌های 50 سانت
•    طراحی شکیل با فضا‌های متنوع
•    بدنه مستحکم و باکیفیت
•    تحت ضمانت 18 ماه گارانتی شرکت دمنده

سایر محصولات این دسته بندی